söndag 10 oktober 2010

Överraskad i tvättstugan

Tvättstuga
 I början av veckan var jag borta med jobbet och när jag kom hem så var det sambons tur att vara bort en sväng. Detta händer inte så ofta hos oss men om man skall få en lite överraskning varje gång som denna får det gärna hända igen.

Tvättstuga
När jag kommer och hem från min tripp så har jag två nyfikna kollegor med mig som får en snabb visning av huset. "Vad fint det blev med hyllan" hör man från tvättstugan, fatter ingentin och går efter.

Handdukshylla
 Tada, då har sambon skaffat en fin ekhylla och satt upp den över arbetsbänken. Jag blev jätte glad och väldigt nöjd, var lite tomt där på väggen innan. Kommer  att bli så fint med nya fina handdukar i olika färger där på senare.

Städskåp

Hade varit på IKEA några dagar innan och köpt lite små saker som saknades till tvättstugan och han hade satt upp dem med. Saknas bara en dammsugare som inte gör märken i parketten när man kör runt med den.

/Eriika

4 kommentarer:

Klipphöjden3 sa...

Så fint det är i er tvättstuga! Den nya hyllan passade väldigt bra. Vilken trevlig överaskning, då är det riktigt lockande att åka bort ibland:)
Kram Veronica

Graadskan sa...

Härligt med händiga män (och kvinnor för den delen!)
Det blir väldigt fint i tvättstugan, skoj när mer och mer blir klart!

Ha en fin vecka!
Kram Camilla

Adaras mamma sa...

Jag tänkte faktiskt också på den hyllan när vi var förbi på en snabb visit i lördags. Nästa gång skall jag försöka stanna lite längre så att jag får träffa dig också :-)

Villa Runnaby sa...

Det blev ju jättebra!

Jag blir lite avis.. Vår tvättstuga är en stor oreda och verkligen något vi behöver ta itu med :)

Snart så...