fredag 30 november 2012

Samla energi

Skapa energi
Var i väg för jobbet i veckan och det var länge sedan jag kände att jag blev så tömd på energi av mina kollegor. Inte på ett positivt sätt utan deras inställning var så negativ att min egen energi bara försvann.

Det är svårt att samla sig efter något sådant. Efter samtal med lite mer positiva människor och ett Yoga pass som nästan fick mig ner i splitt så kände jag mig lite mer till freds. Jag hjälpte till lite själv också  med en ny god duschcreme och efter det en stund med en trädgårdstidning framför brasan.

Trevlig helg på er, glöm inte av att skapa egen energi för bara dig själv!
/Erika

Uppdatering:
Bloggtips:
Yogamala, http://www.yogamala.se/
Anna är yogainstruktör och skriver om yoga och tar upp tänka värda saker.

Tidningstips:
Yoga Hemma från KFI: Ett nummer fullt med inspirerande övningar för nybörjare och avancerad att göra själv hemma.
Finns att köpa hos Faktaböcker

3 kommentarer:

Marina sa...

Det är så viktigt att ta hand om sig, att ladda sig med ny positiv energi. Tyvärr träffar vi nog alla på de där negativa energisugarna då och då. Inte roligt alls.

Hoppas nu då får en skön adventshelg.

Kram

Adaras mamma sa...

Huvva, låter inte roligt alls! Jag kan bjuda på lite energi hemma hos mig om du vill, i form av julte, film och popcorn :-)

Men skönt att du lyckats att återhämta dig lite åtminstone!

Ullevidsdal sa...

Energitjuvar ska man inte omge sig med :-(

En del av anledningen till mitt byte av väg i livet berodde på det.

Kram Helene