fredag 25 december 2015

Den bästa dagen i mitt liv

2015 kommer vara ett år jag aldrig glömmer på grund av en enda dag. Visst har det gått upp och ner som det gör i vår vardag. Men i år fick jag lov att uppleva en helt fantastisk dag tillsammans med min fästman, våra familjer och vänner. Nämligen vår bröllopsdag!

Brudbukett med blommor bland annat från vår trädgård
Vänligen respektera att alla bilder är privata och ägs av fotograferna.

Brudgummen och hans brud
I augusti gifte vi oss på Gottskär Hotell, söder om Göteborg. En dag som jag inte ville att den skulle ta slut. En lång dag fylld med så mycket lycka!
Vi lyckades pricka in regnet precis när vi var klara med fotograferingen ute i skogen och på väg till vigseln.

Lycklig brud
Jag önskar alla kunde få känna en sådan lycka som vi kände tillsammans med våra gäster denna dag. :-)

Klassisk brudtårta
Tack alla som var med och gjorde detta till en helt underbar dag!

/Mrs ET

1 kommentar:

Helena sa...

Grattis till er och er fina dag. Härliga bilder! Önskar dig även en god fortsättning och en gott nytt år! Kram